Dags för designjobb!

Hej!

Dagen har spenderats i Linköping tillsammans med Tim. Vi har varit på lite inflyttningsmiddag hos hans kusin!
Linköping är en super mysig och fin stad, jag tror till och med att de vunnit pris för "årets finaste stad" och det var nog inte allt för länge sen. Tim har tidigare bott och jobbat i Linköping och jag märker på honom att han längtar tillbaka litenär vi är där!
Nu ska jag ta och sätta mig på mitt kontor med en stor kopp mint-té, måste jobba lite med designförslag till hemsidan. Emma som sköter designen för min hemsida behöver mina förslag tills på tisdag och i morgon har jag inte en chans att hinna med det. Måndagen börjar med lång skoldag och direkt efter ska jag ha träningspass med min PT. Har ett matteprov tills på tisdag som jag måste träna till också...kul! Antar att det går med rätt inställning! :)
Nej, nu är det dags för lite jobb.

Hörs senare i kväll!


En bit av mitt kontor




@@@@@@@@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0