Till er alla! Min sista uppdatering

Okej jag älskar verkligen att blogga! Det är en slags terapi för mig och jag älskar att bevara saker ur mitt liv i den här dagboken. Som ni säker märkt har bloggen blivit mindre uppdaterad på senare tid och det beror på att jag helt enkelt inte haft tid.
Så nu är det så här, jag kommer inte att prioritera bloggen på ca två månader nu. Jag ska gå igenom en sak, bli helt färdig med det jag tagit för mig och det måste vara min prio ett just nu.
När jag är klar kommer jag självklart tillbaka. Som sagt jag älskar att blogga! Då kommer ni dock hitta mig på ett nytt ställe. Bloggen har bytt namn och inriktning efter en del erbjudanden, så det blir en nystart även för mig. Hur som helst kommer allting att meddelas här, men inte ljust nu.



@@@@@@@@@@

Kommentarer
Emma Staaf

Åh, jag kommer sakna ditt bloggande! Jag hoppas dessa två månader går snabbt! :)

2011-01-29 08:38:49
URL: http://emmastaaf.blogg.se/
Hilda

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 15:30:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0