God natt!

Hej på er.

Sitter i min rosa mysdress från Atmosphere, dricker varm choklad och skriver manus för reklamfilmens eftertext. Det känns lkanske bra att skriva Cissis och mitt namn överst under titel producenter. Häftigt!
Snart kommer min fina hem från jobbet och då ska vi sätta oss ner och jobba med projektet ytterligare en stund. Det blir nog en kortid för mig dock jag har legat i soffan och kollat på film så jag är så trött!
I morgon drar allvaret igång igen. Klockan åtta imorgon ska jag vara på gymmet, följt av att möta upp Cissi och fylla i en del försäkringspapper angående reklamfilmen och såklart en dag i skolan. Hoppas på en kort dag, jag börjar bli ganska trött på skolan och har lite smått börjat kolla på olika arbetsansökningar. Egentligen vill jag inte ha något vanligt nio till fem jobb men jämfört med skola vore det förmodligen toppen. Åh jag längtar verkligen efter hösten, det är så mycket spännande som händer. Flytt, jobb och utveckling av företaget! Men först - studentmössa! Ah underbart!

God natt & sov gott så hörs vi imorron ♥



 
@@@@@@@@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0