Ni borde läsa den!

Hej på er..

Tog en sväng tillsammans med lillebror till stan. Han behövde en ny skidjacka och jag behövde något att göra. Klyftig som jag är tog vi två flugor i en smäll. Nu ska jag slänga mig i soffan en stund, jag läser "om det så ska kosta mig livet" av Margaretha Sturesson. En ny jätte populär bok om en kvinna som fastnar i en säkt och hennes kamp om att ta sig ur. En riktigt intressant bok som verkligen speglar en hemsk verklighet inom hur kyrkan kan vara. Det är kanske inte vanligt men som sagt så finns det folk till allt. Ni borde läsa den!
Hur som helt nu ska jag som sagt läsa en stund innan jag börjar planera lite inför morgon dagen. Ska iväg med Cissi och beställa kläder med vår företagslogga på inför två mässor vi ska på inom kort.

@@@@@@@@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0