nu gäller det..

God morgon!

Var super snabb i morse så att jag fick sova extra länge, så skönt. Nu sitter jag i skolan och ska spendera några timmar här. Vi ska snart visa upp vår reklamfilm för allmänheten och berätta vad vi jobbat med de här månaderna och det ska göras under skolans "öppet hus dag" Så vi behöver fixa monter, dra el till en TV så att vi kan visa upp lite delar ur filmen mm. Förhoppningsvis blir det bra! Vi vill ha det hela löite hemtrevlig och avslappnat.
Nu ska jag snart möta upp Cissi och vi ska iväg och visa reklamfilmen för gymnasieskolledningen där vi bor. Det är ju trots allt dem som anställt oss som konsult firma och nu ska de få se resultatet av vårt arbete, jag är faktiskt lite nervös.

Vi hörs när vi är klara!



@@@@@@@@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0