presentaion av reklamfilm idag!

God morgon!

Börjar dagen med några timmar i skolan, har lite uppsats att skriva och några lektioner att gå på. Vid lunch idag ska jag och Cissi presentera filmen som vi jobbat med de senaste månaderna! Det är fortfarande en del små små saker att fixa men det får vi göra ikväll, den måste visas och godkännas idag innan vi kan lämna in den på tryckning. Så förutom lite jobb hoppas jag på en lugn kväll. Både Tim och jag har jobbat mycket på senaste tiden så det är skönt att bara vara och inte ha saker att göra hela tiden. En känsla jag verkligen borde ta vara på eftersom att jag snart kommer klättra på väggarna och vilja ta tag i nya projekt! Så ikväll ska jag läsa böcker, dricka té och andas ut..

@@@@@@@@@@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0